fredag den 22. juli 2011

  
Mit første maleri, tilbage fra mit højskole ophold i efteråret 2008, hvor jeg startede med at male :)

Her er et lille indblik i de malerier jeg har lavet. Jeg elsker at male, når jeg har tid og overskud. Det kan være lidt svært at finde tiden, når studiet kører på det høje blus, men lysten blomstre op til det, lige så snart jeg har ferie og har tiden til at lade lysten blomstre!

Jeg elsker at lave de store abstrakte malerier, der skal være masser af farver og noget som tricker øjet, således der er op til hvert individ, hvad de ser i maleriet.

Englen. efterår 10.

 Dette er et postkort. juni 10













Endnu et af de store 80*80 malerier. foråret 2009


Maleri fra sommeren 2009


















Undskyld den dårlige opsætning - men skal åbenbart have en alvorlig snak med det hersens system, før vi bliver enige om det !

1 kommentar:

  1. Hej Janni, sikke nogle dejlige malerier du laver - det må være en skøn hobby!

    SvarSlet