mandag den 18. juli 2011

.. Tilbage til virkeligheden !

Hjemme igen, efter 2 uger på den fantastiske Sletten, nede ved Ry.
Det var helt mærkeligt at kører ud fra stedet, lørdag eftermiddag og det da gik op for mig, at jeg ikke har været ude i det civiliserede samfund i 14 dage.
En FDF lejr, i den kaliber er et univers for sig selv. Vi er de samme 12.000 mennesker ca, samlet på samme sted. Vi får udleveret mad, deltagerne bliver aktiveret og stemningen holdes højt, trods det siler ned i stride strømme.. Vi lever i vores eget lille samfund, som vi i fællesskab får til at fungere.

Jeg tog hjem til de gamle, da jeg blev sat af i Nordjylland. Kom i tanke om at min lejlighed var tom for alting, så det var nok smartest lige at blive fodret af og puttet i seng, inden jeg skulle forholde mig til verden igen.
Da jeg så kom hjem i går eftermiddags, havde jeg os bare brug for at sidde og kigge ind i væggen. Jeg fik syet nogle mærker på min skjorte og bare koblet af.. Og stille bliver udsluset til den virkelige verden. Ingen pinke rammer, ikke så mange mennesker - bare lille mig i min verden igen..

Men det var en fed oplevelse, mærkeligt at planlægning og alt omkring det er så godt som slut - godt der stadigvæk er en evaluering som mangler, med det fantastiske udvalg :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar