tirsdag den 19. juli 2011

På ferie med mor og far!

Denne sommer stod på 2 ugers FDF landslejr, som jeg lige er kommet hjem fra.. Men om en uge tager jeg til Skagen med mor og far.
Mange gider ikke med de gamle på ferie mere, når de kommer op i den selvstændige alder, mine mindre søskende gider det heller ik i for store mængder, så de begynder ofte at brokke sig midtvejs og tage hjem igen - normalt vil vi gerne af af sted med venner og veninder og hvad vi ellers kan skrabe sammen.. Det vil jeg også gerne, men jeg elsker også at være på ferie med mor og far!

I år går turen på camping i Skagen. Egentlig skulle vi ha sovet i telt. Nu jeg lige har gjort det i 14 dage, hvorfor så ik tage en uge mere. Men i det at de lover regn, regn og atter regn i den danske vejrudsigt, har vi lånt min morbrors huscampingvogn - den er lidt sjovere at sidde i, mens det siler ned.
Egentlig tager de af sted torsdag eftermiddag, men jeg skal arbejde torsdag og mandag, så jeg tager af sted tirsdag morgen, sammen med lillebror, som os skal arbejde mandag.

Mine forældre er i deres hverdag travle mennesker, der sker noget hele tiden, enden noget der skal fikses eller ud og gøres. Sådan er vi alles hverdag jo. Ferie, det er tilgengæld en anden snak. Vi er til det danske, men i de senere år, har det været camping der har stået på programmet. og mine forældre er afslappet. Der er overskud til hygge, snakke, gå ture og oplevelser på et helt andet plan. Det er top hyggeligt!
ferie i de varme lande - gå hjem, Skagen her kommer vi :)

1 kommentar:

  1. Jeg synes, det lyder rigtig hyggeligt, Janni - lidt ferie med dine forældre, hvor I kan hygge, snakke, gå ture. Jeg er også mest til ferie i Danmark og Skagen er skøn!

    SvarSlet