mandag den 6. juni 2011

Den såkaldte studiedag..

Hmm.. egentlig har jeg studiedag, men tidligere fri i sidste uge, bøder sig så i den her uge.
Det er bare som om at lysten til at ødelægge en hel studiedag ved at møde op for 2 timer, ikke er vildt fristende ! Lysten til skole er i forvejen ikke særlig stor, det som om jeg bare ikke er gået i de rigtige omdrejninger på det her modul. Der er mange ting som sker i min verden, planlægning af andre arrangementer, studenterfest, fødselsdage og aaaalt muligt andet - det er bare meget sjovere end skole.!
Der er en lille måned til eksamen, til tider er følelsen go omkring den, men efter 3 timers sygdomslærer, med en milliard nye ting som skal huskes - så panikker jeg lidt på ny, må jeg indrømme..
- men det blev i hvert fald ikke i dag, jeg bliver vildt studie agtig, når jeg kommer hjem, skal jo nå en milliard andre ting også.

.. og som prikken over i'er flimrede alle mine kanaler i morges, da jeg stod op, kaffen smagte dårligt og dagen er ødelagt på forhånd -.-'

2 kommentarer:

  1. Cheer up love ((-: Det skal nok gå. Du er jo sej til det du laver og du ligger ikke på den lade side, som du ellers får det til at lyde som om. Eksamen er altid røv og nøgler og man frygter det værste, men overvej lige de karakterer du har fyret af indtil videre ;) xx

    SvarSlet
  2. Thanks babe !
    Det var bare lige rigtig øv dag :)

    SvarSlet