onsdag den 8. juni 2011

Min mærkelige verden !

Der er mange ting i den her verden som jeg ikke forstår - Og måske i virkeligheden er det nok meget godt jeg ikke forstår dem. Det er heller ikke altid jeg forstår det jeg selv laver og gør - bare generelt forstår mit liv.. Men der er jo noget charmerende over min lille verden alligevel, der jo derfor jeg lever i den hver evig eneste dag og måske egentlig i virkeligheden ikke har lyst til at bytte den ud..
- udover det, ved man jo heller ikke hvad det er man vil få tilgengæld - og de samme fantastiske mennesker vil jo ikke være i en anden verden, som i min..

.. dog er der undren jeg godt kunne undvære, og alligevel lærer de mig noget nyt hver gang! Når fyren, som man troede skulle være den nye kæreste, kommer med en ny trunte, ligesom man er taget hjem efter flere dage med ham. Som om hun er bedre, bare fordi hun bor i nærheden og jeg ej..
Jeg sidder tilbage med følelsen af, at det var godt jeg kom af med ham - for kan jo i virkeligheden godt se, at han ikke er den realle fyr for mig og der var for mange flydende ting i hans fortællinger..
.. men så kommer undren, hvorfor er det at jeg skulle føres så meget ind i hans liv, hvorfor skulle jeg komme så tæt på hans fantastiske lille datter, hvorfor skulle jeg møde hans forældre, se hans barndom, møde hans kammerater.. - jeg forstår det ikke.. Hvad det var det egentlig han vil med mig, han har jo heller ikke ført mig dertil, uden kamp!
Han ville mig jo ikke.. Og hvis han ville, så var det ikke nok ! - trods trofaste smser hver dag i 1½ år..
Så er spørgsmålet, hvad ville han så ??
Det jeg sidder tilbage med er ikke tanken om ham, men et lille savn af hans fantastiske lille pige - det jo ikke hendes skyld, hun har lidt af en kæmpe klovn til far.. 

Det man ikke dør af, bliver man stærkere og klogere af !
Og noget i bagagen har jeg da fået og endelig er en evig lang flirt afsluttet.. Han er så småt ved at være blevet pakket ned i en kasse og sat på hylden, med et dejligt minde om tiden med en lille prinsesse!

Glæder mig bare til den dag, jeg får min egen lille prinsesse, som ingen kan tage fra mig igen!
- men næste projekt er dog at finde ud af hvor der deles prinser ud, på den hvide hest, så jeg kan få mig sådan en ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar