mandag den 13. juni 2011

Freja og lidt familie hygge :)!

Jeg havde besøg af familien i dag, til en omgang kaffe og muffins. Så efter jeg havde været i motions centeret i morges, og blevet tæsket godt igennem - og for den sags skyld, næsten blevet kørt forbi af bussen i morges -.- Tog jeg forbi netto fik nogle lækre jordbær og smuttede hjem for at bage chokolade muffins i kæmpe lange baner. En go del blev det til - men der skulle jo også være til i morgen aften, når pigerne kommer til Tupperware party.
Udover mine brødre, mormor & morfar, forældrene og min morbror - kom min lille niece Freja self også. Jeg ser hende ikke særlig tit, fordi vi sjældent rammer at være hjemme hos forældrene samtidig og vi holder ik så tit noget sammen - og når vi gør, er der en milliard mennesker som gerne vil holde og lege med hende.. Så Janni du ka bare stille dig op i køen!
Jeg har regnet sammen til at hun må være omkring de 9 måneder, hun er begyndt at kravle og rejse sig op ved ting. Hun blir så stor, ret så hurtig. Men en fantastisk lille guldklump - og det gør det jo ik bedre, at hun er den første bette put af mine søskende..
 Mine øjne er på sjov og ballade ! Kom og leg med mig !
 Se jeg kan selv bide af bananen :D - Jeg er blevet super dygtig!

.. Ja i skal ik tro i kan have noget på bordet, uden jeg får fingrene i det!

Men en rigtig hyggelig eftermiddag <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar